پرینتر دندانسازی

ساخت وبلاگ

علم‌آموزان کلاس سوم تا ششم پرینتر دندانسازی دبستان Prairie Queen در آمریکا، در یک پروژه علمی از تکنولوژی پرینتر سه آجل برای امداد به یک لاک ‌پشت که از نقص‌ جسمی مشقت میبرد به کار گیری کردند. این علم  ‌آموزان که تمامی عضو کلوپ پرینت سه‌ آینده مکتب می‌باشند تصمیم گرفتند برای آسانتر کردن معاش این لاک‌ پشت که شلی اسم دارااست، یک سیستم چرخدار پرینت سه ‌آتی گردیده پیشرفت دهند.

تسهیل معاش یک لاک پشت با به کارگیری از تکنولوژی پرینت سه آجل
این پروژه با درخواستی از سوی سازمان آموزشی غیرانتفاعی Wildlife Encounters در رخ بوک استارت شد که در آن درخواست امداد برای ایجاد کرد یک سیستم چرخدار پرینت سه آینده گردیده برای این لاک پشت مطرح گردیده بود. به نقل از KMTV 3 News، خزنده ای به اسم شلی حدود پنج سال پیش بوسیله این سازمان نجات یافت و این لاک پشت حدود 1سال با محدودیت های فیزیکی خویش دست و پنجه قابل انعطاف می‌کرد. در آن مجال شلی برای ارتقا اقتدار خویش شنا و فیزیوتراپی کرده بود. این لاک پشت با یاری سیستم چرخدار پرینت سه آتی گردیده می توانست آزادانه خیس روی کم آبی جنبش نماید و در عین هم اکنون به ورزش پاهایش ادامه دهد.

تسهیل معاش یک لاک پشت با به کارگیری از تکنولوژی پرینت سه آجل
خرید پرینتر سه آینده
سیستم چرخدار پرینت سه آجل گردیده برای لاک پشت
باشگاه پرینت سه آتی دبستان Prairie Queen این بحران را عهده دار شد. علم آموزان فورا برای امداد به لاک پشت موافقت کردند. یک کدام از علم‌آموزان کلاس سوم این مکتب به اسم Parker McCauley، به WRTV News ذکر کرد که آن‌ها می ‌خواهند به شلی یاری نمایند تا وی بتواند مانند هر لاک‌پشت دیگری جنبش نماید. طبق گزارش های ماه فوریه یک خبرنامه محلی، اولی ملاقات در بین Wildlife Encounters و لاک پشت ایفا شد. علم آموزان در آن گرد‌همایی داده ها بیشتری در امر این لاک پشت پا قرمز‌رنگ استحصال کردند. آنگاه مثال های اول مقوایی از طرح های خویش را پیش از چاپ سه آینده بسط دادند. این سازمان در باب طرح های سیستم چرخدار پرینت سه آجل گردیده، به علم آموزان اعلام‌کرد که طرح های این سیستم نباید فراتر از یک اینچ باشد تا شلی بتواند پاهای جلو و عقب خویش را آزادانه تکان دهد. همینطور مواد پرینت سه آینده آیتم استعمال در تشکیل داد واکر بایستی برای خاک و بقیه بسترهای مو جود در زیستگاه طبیعی لاک پشت مطلوب باشد.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 12:14

در مقایسه با ترموپلاستیک ها، پلاستیک های پرینتر دندانسازی ترموست بعد از پخت در یک وضعیت جامد همیشگی باقی می‌مانند. ساختار مولکولی پولیمر ها همان طور که در صورت ذیل مشهود است به چهار مجموعه خطی، شاخه ای، اتصال عرضی و کانال ای مجموعه بندی میشوند. پلیمرهای جان دار در مواد ترموست در زمان روند پخت که در تاثیر حرارت، نوروروشنایی یا این که اشعه جاری ساختن میشوند لینک و پیوند عرضی (لینک و پیوند شیمیایی میان زنجیره های پلیمری) ساخت‌و‌ساز می نمایند. این روند پخت لینک و پیوند شیمیایی بازگشت ناپذیری ساخت می نماید. پلاستیک های ترموست هنگام گرم شدن به مکان ذوب، تجزیه می گردند و بعد از خنک شدن تغییر و تحول صورت نمی دهند. بازیافت ترموست ها یا این که بازگرداندن مواد به اجزای مهم آن قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد.

ساختار مولکولی پولیمر ها
گونه های متداول مواد ترموست:

فنول فرمالدهید (با اسم تجاری باکالیت)
اوره فرمالدهید
سیانات استر
اپوکسی
پلی استر
پلی اورتان
سیلیکون
لاستیک ولکانیزه
اشکال فرایندهای ایجاد پلاستیک
پرینت سه آینده
ماشینکاری  CNC
ریخته گری پلیمر
پوسته گیری چرخشی
صورت دهی با فضای خالی (وکیوم فورمینگ)
تزریق پلاستیک
اکستروژن
پوسته گیری بادی
پیشنهاد آنلاین پرینت سه آتی
پرینت سه آینده
پرینتر های سه آجل از سبک های سه آینده CAD برای ساختن لایه به لایه جنس تا ساخت قطعه پایانی به کار گیری می نمایند.

روند تشکیل داد در طرز پرینت سه آتی
فراهم سازی: اپ مهیا سازی چاپ برای جهت دهی و قرار دادن سبک ها روی شیت تشکیل داد دستگاه پرینتر، اضافه کردن ساختارهای مدد (در شکل ضرورت) و تقسیم سبک نگهبانی گردیده به لایه ها به کارگیری میگردد.
چاپ: پروسه چاپ به نوع فناوری پرینت سه آینده بستگی داراست: در طرز پرینت سه آجل FDM یک فیلامنت پلاستیکی ذوب می‌شود، در نحوه پرینت سه آینده استریولیتوگرافی (SLA) رزین مایع طاقت فرسا میگردد و در پرینتر سه آجل SLS پودر پلاستیک ذوب می‌شود.
عملیات پس پردازش: بعداز اتمام عملیات پرینت سه آتی، قطعات از چاپگر مستقل گردیده و منزه یا این که شسته میگردند، پخت پایانی (بسته به فناوری) ایفا می‌شود، و ساختارهای تامین در شکل وجود حذف میشوند.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 14:04

بیشتر زمان ها مخلوط فناوری پرینتر دندانسازی رباتیک و تکنولوژی پرینتر سه آتی توفیق را ضمانت می نماید. قابلیت و امکان های ارائه گردیده به وسیله رباتیک یار و همدم با کاهش مجال و هزینه ایجاد ساخت گردیده بواسطه به کارگیری از تکنولوژی پرینت سه آجل، یک راهکار کارآمد برای اکثری از صنعت های آماده می‌آورد. به همین ادله پژوهشگران دانش کده  تندن نیویورک و موسسه ماکس پلانک در اشتوتگارت یک ربات سگ چهار پا به اسم Solo 8 را با استعمال از فناوری پرینت سه آتی پیاده سازی و توسعه و گسترش داده اند. نکته جذاب در زمینه‌ی این پروژه، کاهش چشمگیر هزینه میباشد.

پیشنهاد آنلاین پرینت سه آینده
ایجاد کرد ربات درازگوش با استعمال از تکنولوژی پرینت سه آتی
این اولی باری وجود ندارد که برای تشکیل داد ربات ها از تکنولوژی پرینت سه آتی به کار گیری میشود. برای مثال تعدادی سال پیش در پروژه Astro برای تشکیل داد دستگاهی به خواسته یاری به نزاع با جرم از تکنولوژی پرینت سه آینده به کارگیری شد. مثال نخستین ربات Solo 8به لطف مونتاژ سریع و اصلاح سهل وآسان برای هر کمپانی خرد، آزمایشگاه یا این که مؤسسه آموزشی مجهز به فناوری پرینتر سه آجل قابل دسترسی میباشد.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 97 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 12:29

سود آخری تشکیل داد یک موتورسیکلت الکتریکی پرینتر دندانسازی با یک بدنه در بالای آن به مکان یک کادر و یک مخزن میباشد. همینطور دارنده دستور هیدرولیکی و چرخ های پلکسی برای کامل شدن ظواهر پایانی میباشد.

فرآیند پیاده سازی بسیار بغرنج بوده میباشد و مشمول تعدادی صورت اساسی بود که تشکیل داد آن با استعمال از طریق های ایجاد سنتی قابلیت پذیر نیست.

با چندین قطعه که به سمت باطن و فارغ خویش برگردانده می گردند و ارسال پوشه های CAD به یک کمپانی ارائه دهنده سرویس ها چاپ سه آجل به اسم Oerlikon AM برای پرینت سه آینده قطعات با به کارگیری از تیتانیوم شایسته ترین آیتم بود.

بریان هاید رهبر ساخت‌و‌ساز فلزی در مغازه Fuller Moto توضیح بخشید: “اینجانب تامل می‌کنم تکنولوژی پرینت سه آتی با تهیه نمودن طیف وسیع ای از بضاعت و توان ها، قابلیت و امکان ایجاد کرد هر شیء را به وجود آورده میباشد. پرینت سه آجل فلزی تغییر و تحول بزرگی به وجود آورده میباشد چون تا قبل از این ما صرفا می توانستیم قطعات پلاستیکی را چاپ کنیم که آسیب پذیر بودند، ولی قطعات تازه پرینت سه آینده گردیده با به کار گیری از فلز بسیار مقاوم، فارغ از تغییر‌و تحول صورت و باخت می‌باشند “.

این تکنیک های تشکیل داد نوآورانه سبب ساز به ایجاد موتور سیکلت تازه با ظاهری تماماَ متعدد گردیده‌است. موتور سیکلت Fuller Moto 2029 در گالریSculpture  و موزه Haas Moto  اکران داده گردد.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 128 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 12:29

کمپانی Addion GmbH به صورت پرینتر دندانسازی خاص از یک دستگاه پرینتر سه آجل پیاده سازی گردیده برای توسعه و گسترش سبک های پزشکی به ویژه نوسازی خلق بافت آدم به کار گیری نموده است. استعمال از مواد پرینت سه آتی  قابلیت و امکان تبعیت از ظواهر قابل انعطاف و آبکی دیده را آماده و سطح بالایی از واقع گرایی را تولید نموده است. Alexander Hechenberger، مدیرعامل کمپانی Addion در اینباره توضیح بخشید: “لایه پوستی روی سبک یک دهم میلی متر میباشد که با ابزارهای بسیار خرد و دقیق غیر وابسته گردیده، کاشت میگردد و بعد مجدد وصل می شود. استخراج به‌این سطح از جزئیات تا قبل از این غیرقابل تصور بوده میباشد”.

سبک جراحی دیده پرینت سه آینده گردیده
در واقع این مجموعه قادرند یک سبک جراحی ساخت نمایند که در آن قرنیه به راحتی برداشته میگردد. این دستاورد برای پزشکان قابلیت مشابه سازی شغل جراحی را مهیا کرده و به آن‌ها جهت شعور عالی طرز همت دیده و شایستگی قبل از اجرا کار جراحی یاری می نماید.

امکان های چاپگر سه آینده گزینه به کارگیری بی نقطه نهایی میباشد و با وجود حاصل باورنکردنی که تاکنون به دست آمده، هنوز از همگی پتانسیل های این فناوری به کار گیری نشده میباشد. حدوداً هیچ جایگزینی برای پیشرفت سبک جراحی دیده در صنعت پزشکی، به ویژه برای توسعه و گسترش بافت های قابل انعطاف با رنگ های حقیقی وواقعی و مواد متنوع، نیست. این موسسه در لحاظ دارااست مواد پرینت سه آینده دیگری را برای بسط ساختارهای استخوانی یا این که ساختارهای عروقی گزینه تست قرار دهد.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 178 تاريخ : پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت: 12:25

Stephanie Doyle یکی دانشمندان این پرینتر دندانسازی مطالعه اذعان کرد: “مزیت شیوه توسعه یافته پوسته گیری تزریقی ما تطبیق پذیری آن میباشد. ما خواهیم توانست سوای نیاز به سئو ظریف یا این که امکانات تخصصی، ده ها داربست زیستی آزمایشی را در طیف وسیعی از مواد دربرگیرنده پلیمرهای قابل تجزیه زیستی، هیدروژل ها، سیلیکون ها و سرامیک ها ساخت‌و‌ساز کنیم. ما می‌توانیم ساختارهای سه آتی با پهنا ۲۰۰ میکرون ساخت‌و‌ساز کنیم، به اندازه ۴ تار گیسو آدم، که دارنده عدم وضوح هایی باشند که با مثال های قابل ایجاد با تکنیک های تشکیل داد مطابق فروغ قابل رقابت میباشد. “

این نحوه می‌تواند مقرون به صرفه خیس، راحت خیس و مقیاس پذیر باشد چون ایجاد کرد آن با استعمال از هر پرینتر سه آینده FDM مو جود در بازار قابلیت پذیر میباشد. در هنگام پیاده سازی داربست ها با به کارگیری از فناوری پرینت سه آجل زیستی، اندازه نازل دستگاه بسیار مداقه دارااست. اندازه نازل بایستی برای تزریق جوهر به اندازه کافی گران قدر باشد. این دستور به صورت حتم بر اندازه پایانی قطعه تأثیر می‌گذارد. با این حالا، با چاپ سه آینده پوسته می قدرت ساختار های بسیار نازک تری را ساخت‌و‌ساز کرد.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 222 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 13:00

چاپ سه آتی قابلیت و امکان ساخت و ساز پرینتر دندانسازی با با کیفیت، سریع و نادر هزینه همگی چیز را مهیا می نماید ؛ از ایمپلنت های دندانی گرفته تا سمعک ها، از عینک های طبی تا پلاک های دندانی که مطلوب خیس می‌باشند و عالی شغل می نمایند و خصوصیت های بهتری را ارائه می‌دهند.

آجل: چاپ سه آجل مواد بیولوژیکی برای ساختارهای اعضای تن و نهاد های غامض
درصورتی که چه برخی از پیش موضوع های مهندسی بافت با شناسایی سلول ها به وسط سال های ۱۶۰۰  می‌رسد، البته اکثر وقت ها تحت عنوان یک فن ی علمی امروزی تحت عنوان مسئله تحقیقاتی تازه در لحاظ گرفته می گردد؛ چون از آن فرصت تا نقطه نهایی قرن قبلی جنبش آرامی داشته میباشد. با توسعه و گسترش چاپ سه آتی، ناگهان منظره توانگری بازتولید سازمان های انسانی از مواد بیولوژیکی بالاتر از یک رویا به لحاظ می رسید.

وقتی، پژوهشگران با ساختارهای بی آلایش خیس مانند پوست، رگ های خونی، غضروف، استخوان و مثانه، یاور با نصیب هایی از اعضای بغرنج خیس مانند روزنه های قلب استارت به توسعه هایی چشمگیر کردند.

رایان بیان کرد: “بخشی از بحران چاپ سه آینده سازمانهای بغرنج این میباشد که اندام ها مستلزم اکسیژن و مواد پرخاصیت میباشند. معضل این میباشد که عروق خونی در پرینت سه آجل ارگان ها در یک فرصت و هم پا با خویش بافت مهم ارگانها چاپ سه آینده شوند. جدای از این، ادراک اینکه یک عضو خیر صرفا بافت سلولی وجود ندارد خیلی عنایت داراست. هر عضو مانند یه جانور یاد دار میباشد؛ بدین ترتیب به عنوان مثال قلب شما تنها یک گروه از سلول ها که در کنار هم قرار گرفته باشند وجود ندارد، بلکه بافتی میباشد که هزاران ضربان را برای خونرسانی به بافت های دیگر هدایت و دفاع می نماید.”

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 234 تاريخ : سه شنبه 24 خرداد 1401 ساعت: 13:06

یک خالق لاستیک خودرو در کالیفرنیا پرینتر دندانسازی به اسم HRE Wheels، یک چرخ تازه پرینت سه آجل گردیده تیتانیومی را به محرمانه چرخ های HRE3D خویش اضافه نموده است. نسل دوم این چرخ ها که با یاری متخصصان کمپانی GE ADDITIVE  ساخت گردیده‌است، در سال ۲۰۱۹ در خودروی سبک  ۲۰۱۹ Ford GT کمپانی فورد تعبیه خواهند شد.

ایجاد چرخ های پرینت سه آتی گردیده

پرینت سه آینده چرخ خودرو
آلن پلتیر، مدیریت استدلال  کمپانی HRE اعلام کرد: “ما با ایجاد کرد چرخ های آپدیت شدهHRE3D +  مفتخریم به ساخت تغییرات مهم در صنعت ساخت چرخ های خودرو. شغل با کمپانی ایجاد افزودنی GE ADDITIVE برای ما قابلیت دسترسی به بعضا از تکنولوژی های پیشگام را مهیا ایجاد کرد و ما در جستجوی بعدی ی فناوری چرخ های خودرو با ابزارهایی هستیم که هم چنان طی سال های آجل در حالا تکامل میباشند.”

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 12:28

Aurora Flight Science در حدود سه ده سال میباشد  پرینتر دندانسازی که در درحال حاضر توسعه و گسترش هواپیماهای سوای سرنشین(UAV) برای صنعت های عمرانی و نظامی میباشد. با این درحال حاضر راءس بازرسی و گسترش این مجموعه با توسعه و گسترش نیازها و تقاضای مشتری، از فناوری پرینتر سه آینده به مراد ایجاد کرد قطعات تولیدی و پوسته ها برای تولید ابداع در پروازهای سوای سرنشین به کار گیری می نماید. به تازگیً مهندسان دو کمپانی Aurora و Stratasys پروژه تشکیل داد هواپیمای با موتور جت، هدایت تراست، بدنه ترکیبی و هواپیماهای در اختیار گرفتن از رویه به دور را شروع کرده اند.

آزادی در پیاده سازی جهت تولید ابداع در هواپیما با استعمال از تکنولوژی پرینت سه آجل
یک مزیت ذاتی تکنولوژی پرینتر سه آتی، قابلیت و امکان پیاده سازی بالاتر از هندسه سطح میباشد. در حالی که امروزه آزادی در پیاده سازی ساختار های داخلی بیشتر میباشد، البته پیاده سازی بنا های مهندسی هوا محیط در آستانه می‌تواند غامض خیس باشد. همیاری با Stratasys در قضیه پیاده سازی، Aurora را توانمند ایجاد کرد تا از سئو توپولوژی به مراد اکران نواحی غیر ضروری ماده و seo ساختار برای یک کاربرد خاص به کارگیری نماید. فناوری پرینت سه آجل Stratasys به گروه Aurora در seo طرح و ساخت و ساز ساختاری مستحکم و مدل یاری کرد و قابلیت و امکان پیشرفت مقرون به صرفه یک هواپیمای سفارشی سازی گردیده منحصربه‌فرد مأموریت را آماده ایجاد کرد.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 112 تاريخ : يکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت: 12:39

به صورت معمول برای ساخت جواهرات پرینتر دندانسازی به شیوه پرینت سه آجل از دو تکنیک استعمال میشود.

تکنیک ریخته‌گری ظریف
تکنیک چاپ بی واسطه
پیشنهاد آنلاین پرینت سه آینده
پرینت سه آتی  و ریخته‌گری ظریف
یک کدام از دوست داستنی ترین طرز های ساخت‌و‌ساز طلا جواهرات و جواهر از روش پرینت سه آجل تکنیک ریخته‌گری ظریف (investment casting) میباشد. ریخته‌گری ظریف قطعات را از روش یک فرآیند ۸ مرحله ای ساخت‌و‌ساز می نماید:

تکوین سرمشق: به صورت سنتی این شغل با ریختن موم منحصر ریخته‌گری در پوسته فلزی جاری ساختن می‌گردد. در حال حاضر پرینت سه آتی اذن می‌دهد که سرمشق به صورت بدون واسطه با به کارگیری از موم یا این که یک رزین قابل ریخته‌گری چاپ خواهد شد.

مونتاژ پوسته: الگوی پوسته گردیده یا این که چاپی بعد از آن روی «درخت ریخته‌گری » مونتاژ میشود. این مرحله اذن  ریخته‌گری یکسری نصیب در یک توشه را آماده می نماید.

ایجاد کرد قالب: بعداز اتمام مونتاژ سر مشق، مجموع مونتاژ چند توشه بایستی در دوغاب قرار داده گردد. آن‌گاه طاقت می نمایند تا پوشش دوغاب کم آب گردیده و یک لایه بیرونی سرامیکی بر روی سرمشق تشکیل خواهد شد.

سوزاندن: آن‌گاه این ساختار داخل کوره قرار می‌گیرد و ساختار موم یا این که رزین اساسی ذوب یا این که سوزاده گردیده و سبب به ساخت پوسته توخالی (حفره) می‌گردد.

ریختن: وقتی که آحاد مواد اساسی سر مشق از پوسته سرامیک برداشته می گردد، مواد ریخته‌گری آخری باطن پوسته ریخته می گردند و برای خنک شدن و کم آب شدن رها می گردند. در پرداخت قطعات عملیات پرداخت سطح و فینیشینگ اکثر زمان ها در برنج و آن گاه در فلزات لوکس آبکاری می‌شود.

مستقل کردن: آنگاه پوسته سرامیکی بیرونی بایستی برداشته خواهد شد. این فعالیت معمولا با ارتعاش پوسته برای جداگانه کردن قالب بیرونی ایفا می‌گردد.

براندن: بعداز اینکه قالب سرامیکی تماما برداشته شد، مورد های ریخته‌گری ظریف از درخت پوسته برداشته می‌شود.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 151 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 13:02

واپسین مشخصه نازل گزینه دعوا در‌این نوشته‌ی پرینتر دندانسازی علمی قطر شکاف داخلی میباشد. کلاً قطر نازل از ۰٫۱ میلی متر تا ۱٫۰ میلی متر متغیر میباشد. این دستور انعطاف پذیری متعددی را برای استفاده کننده پرینتر سه آجل آماده می سازد. سؤال این میباشد که با این همگی آیتم، کدام سبک بایستی گزینش گردد؟

قطر داخلی نازل های پرینت سه آجل
گزینش قطر نازل می بایست براساس متعادل سازی سرعت و معیار اکسترود فیلامت شکل گیرد. استاندارد مطلق در پرینترهای سه آینده مدرن نازل ۰٫۴ میلی متری میباشد که حدوداً در کلیه دستگاه های دارای شهرت یافت می‌گردد. قطر نازل تعادل متعددی در بین سرعت و اعتنا ساخت‌و‌ساز می نماید.

قابل ذکر میباشد که محدوده ضخامت لایه مطلوب تا حدودی به قطر نازل بستگی دارااست. تحت عنوان یک قاعده کلی، حداکثر ضخامت لایه نباید از ۸۰٪ قطر نازل بیشتر باشد. برای مثال، ضخامت لایه سفارش گردیده برای یک نازل ۰٫۴ میلی متری حداکثر ۰٫۳۲ میلی متر میباشد.

با یقین نازل های بزرگتر مواد بیشتری را از روش طول و پهنا لایه کلفت خیس تزریق می نمایند. از طرف دیگر، نازل های کوچکتر (کمتر از ۰٫۴ میلی متر) میتوانند قطعات پرینت سه آینده گردیده با جزئیات شگفت آوری ارائه دهند که مرز در بین لایه ها به رنج قابل مشاهده میباشد. قطر رخنه‌ معدود خلال کاهش سرعت چاپ با ارتقا احتمال بسته شدن همدم میباشد.

همانگونه که مشاهده کردید گزینش نازل مطلوب در پروسه پرینت سه آجل بسیار عنایت داراست. ادراک مزایا و معایب نازل ها و مواد متعدد میتواند سعی دستگاه و چگونگی چاپ شما‌را تا حد متعددی بهبود بخشد.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 107 تاريخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 13:35

به نقل از ایسنا، پزشک سروش درست گو‌نژاد، پرینتر دندانسازی مدیریت کمیته ملی رباتیک کشور ایران “فیرا” دراین مورد اعلام کرد: مسابقات جهانی رباتیک فیرا، سال جاری برای بیست و سو‌مین سال پشت سر هم به سعی فدارسیون جهانی رباتیک فیرا در شهر “تایوچونگ” مرزو بوم تایوان در هم اکنون برگزاری میباشد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی رباتیک فیرا غرض این مسابقات را ترویج علم رباتیک و هوش تصنعی فی مابین نسل جوان و تربیت نیرویی دارای تخصص در جهت تقویت ابتکار عمل و ابتکار عمل علم‌آموزان و دانشجو یان و همینطور پیشرفت این علم در کشورهای گوناگون دانست و یادآور شد: همین سال در کنار برگزاری مسابقات مکتب رباتیک دربین‌المللی فیرا، برای دو‌مین سال پشت سر هم در روزهای قبل از مسابقات گروه‌های کمپانی‌کننده در یک اپ دربین‌المللی هماهنگ به یاد دادن واپسین دستاوردهای روز جهان پرداختند.

عکس پرینت سه آجل ربات اهل ایران
با دقت به التفات مسابقات رباتیک و همینطور توسعه و گسترش دانش و تکنولوژی ، ساخت بدنه ی ربات با پرینت سه آتی و حضور آن در مسابقات جهانی رباتیک فیرا ۲۰۱۸ از طرف جمهوری اسلامی ایران میتواند بسیار امیدبخش و دارای اهمیت باشد. کمپانی آیدیزاین با ایجاد در ارائه سرویس ها پرینت سه آتی صنعتی با نحوه SLS از ساخت بدنه این ربات ذوق زده میباشد و از مجموعه های علم آموزی دیگر که به‌دنبال معمولی ترین مسیر برای ساخت و ساز بدنه قشنگ برای ربات خویش می‌باشند، دعوت میکند تا برای ساخت ربات های خویش از فناوری پرینت سه آتی منفعت بگیرند.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 102 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 12:26

تفحص در باب طریقه جوان ها به چاپ سه آجل، پرینتر دندانسازی خوشبینی آنها را نسبت به تجهیزات گسترده این تکنولوژی نماد بخشید: یک پنجم (۲۰٪) معتقدند که طی ۳-۴ سال آتی  کلیه در منزل هایشان از چاپگرهای سه آتی تحت عنوان یک فناوری ساده استعمال می نمایند، و دو سوم (۶۷٪) نوباوه ها معتقدند که‌این فناوری طی ۱۰ سال آتی به یک دستگاه ساده تبدیل شود.

بث الگود، از مهندسین و موسس نمایشگاه بیگ بنگ اعلام کرد: “پژوهش ها ما و این آزمایشات نشانه میدهد که چقدر دربین جوان ها شوق و اشتیاق متعددی برای تجارب فناوری های تازه وجود دارااست. نمایشگاه بیگ بنگ در زمینه ی کنجکاوی جوان ها درباره اینکه چه‌طور ممکن میباشد عالم را در آجل صورت دهند و تفکر آنها درباره این مورد که دانش، تکنولوژی، مهندسی و ریاضی آنان را به کجا خواهد موفقیت، است.”

این دسته امیدوار میباشد که وعده های غذایی در بعدی، کودک ها را تشویق نماید تا حرفه‌ای در مسئله دانش، فناوری، مهندسی و ریاضی گزینش نمایند.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 103 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 12:44

سازمان مواد غذایی و دارویی ایالات پرینتر دندانسازی متحده آمریکا (FDA ) به تازگی استنت های ساخته شده به روش پرینتر سه بعدی توسط یکی از پزشکان کلینیک Cleveland به نام دکتر Tom Gildea را تایید کرده است. این دستگاه ها مطابق با آناتومی بیمار سفارشی سازی می شوند و با قرار گرفتن در یک شریان با هدف باز نگه داشتن راه هوایی، تنفس را تسهیل می کنند. این استنت ها که با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی و فناوری تزریق سیلیکون ساخته می شوند در مقایسه با نسخه های ساخته شده با استفاده از روش های سنتی، عمر طولانی تری داشته و مهمتر از آن به منظور تناسب با هر بیمار به صورت سفارشی ساخته می شوند.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 138 تاريخ : شنبه 7 خرداد 1401 ساعت: 17:53

در منوی مکتب St Helen’s در حوزه‌ Canning Town پرینتر دندانسازی لندن مفاد تحت برای خردسال ها جانور میباشد:

ماهی ها و چیپس های هندسی، لوبیا شش ضلعی، ماهی کاد، سیب زمینی، گل کلم، هوموس، گواامول مشتمل بر قطعه های آووکادو، کدو مارپیچی فیبوناچی، ستاره سه آینده بروکلی، میوه و ماست

در ادامه نظرسنجی صورت گرفته بوسیله نمایشگاه بیگ بنگ بر روی اشخاص ۱۱ تا ۱۶ سال، حیث ۷۱ درصد این بوده میباشد که دسترسی به سرویس ها چاپ سه آتی در مکتب خیر صرفا در آزمایشگاه های علمی و کلاس های درس بلکه در ورزشگاه مکتب، زمین بازی و حتی غذاخوری ضروری میباشد و ۴۰٪ اعتقاد و باور داشتند که آن‌ها را حاذق می سازد چیزی را در هنگام میل کردن خاطر بگیرند.


پرینت ۳ آجل ناهار در مکتب ای در لندن
تحقیق راجع به بینش جوان ها به چاپ سه آتی، خوشبینی آنها را نسبت به تجهیزات عظیم این تکنولوژی نشانه بخشید: یک پنجم (۲۰٪) معتقدند که طی ۳-۴ سال آجل  تمامی در منزل هایشان از چاپگرهای سه آجل تحت عنوان یک فناوری بی آلایش استعمال می نمایند، و دو سوم (۶۷٪) طفل ها معتقدند که‌این فناوری طی ۱۰ سال آجل به یک دستگاه بی آلایش تبدیل شود.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 104 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 12:24

نیاز مشتری ها برای ساخت و ساز قطعات پایانی بها  پرینتر دندانسازی بسیار بالای شیوه های FDM و SLS  صنعتی را اعلام می کردیم و یا این که در مواقعی که بها ها مقرون به صرفه میشد، خاصیت قطعه برای سعی متبوع قابل قبول عدم وجود و استاندارد های موردنیاز مشتری را برطرف نمیکرد. این مورد سبب ساز ساخت‌و‌ساز جرقه ای در ذهن ما جهت بسط یک پرینتر سه آتی دارنده فناوری FDM با قابلیت و امکان پرینت سه آتی با باکیفیت و سوای ایراد مواد فانکشنال دربرگیرنده ABS،  ASA و پلی آمید و بقیه ترموپلاستیک های مهندسی-عملکردی شد. این پروژه از سال ۹۸ با مقصود گسترش یک پرینتر سه آینده FDM با امکان تشکیل داد قطعات فانکشنال شروع شد. فیض این پروژه ایجاد کرد دستگاه پرینتر سه آتی FDM محیط گرم دو نازل وندار ۳۵۰ میباشد که بضاعت و توان ایجاد کرد قطعات فانکشنال و تبارک فارغ از ایرادات مطرح گردیده را دارا میباشد.


پرینتر سه آجل محیط گرم دو نازل – وندار ۳۵۰
خصوصیت های پرینتر سه آینده وندار ۳۵۰

خصوصیت های پرینتر سه آتی وندار منجر میشود بتوان از آن برای ساخت‌و‌ساز قطعات فانکشنال و عملکردی استفاده نمود. اولیه خصوصیت، بسته بودن محیط این دستگاه میباشد که منجر می‌گردد اتمسفر ساخت قطعه در‌این پرینتر سه آجل به صورت جدا و با هیتر های جداازهم در دست گرفتن خواهد شد و همینطور مکانیزم های گردش حرارتی درون این دستگاه وجود دارااست که قادر است یکنواختی دمایی را در محیط محافظت نماید که سبب می‌گردد بتوانیم قطعات با بعد ها بلندمرتبه را سوای مشکلاتی نظیر تاب برداشتن یا این که انقباض (shrinkage) ساخت کنیم.  این خصوصیت قابلیت ساخت و ساز قطعات گران قدر از کالا ABS،  ASA و  پلی آمید و بقیه ترموپلاستیک های مهندسی را مهیا می نماید.

خصوصیت آتی پرینتر سه آتی وندار ۳۵۰ مکانیزم هد (تمامّگلی) دو نازله آن میباشد که سبب ساز ساخت‌و‌ساز صافی سطح بالایی در قطعات پرینت سه آجل گردیده می‌شود. دراین باره پیرو به گستردن کلام خوا‌هیم اظهار‌کرد.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 13:09

در حین به کارگیری از تکنولوژی پرینتر دندانسازی پرینت سه آتی در پباده سازی قطعات، پباده سازی ساختار یا این که صورت قطعه را می قدرت گزینه رسیدگی قرار اعطا کرد و هر سیرتکامل نقص را بعد از ایجاد کرد او‌لین مثال اطلاح کرد. در شکل بایستگی، شما میتوانید پباده سازی را تا مجال حصول به سبک مطلوب، مجددا ساخت‌و‌ساز، تحقیق و اصلاح نمایید. سرویس ها پرینت سه آینده میتواند به موسسات در کاهش مجال ما یحتاج برای چک و بهبود چگونگی یاری دهد.

پرینت سه آینده و ایجاد کرد سریع ساختارهای غامض
در صنعت تشکیل داد و ساخت‌و‌ساز، هر چه طرح بغرنج خیس باشد، مراحل ایجاد نیز دشوارتر خواهد بود. برای قطعات بغرنج خاص، فرایند ساخت و ساز معمولا به کار گیری میشود و آن‌گاه اتصال قطعات اعمال میگردد. این روند بسیار غامض و طولانی میباشد. از نگاه تئوری، دستگاه پرینت سه آتی قدرتمند به چاپ قطعات با هر واحد سنجش عدم وضوح است، به‌این معنا که پرینت سه آجل انواع بغرنج خیس فرصت ساخت‌و‌ساز را ارتقا نمی دهد. تشکیل داد قطعات بغرنج فارغ از ارتقاء مخارج ساخت‌و‌ساز کیفیت به حساب آوردن ارزش محصول ها را تغییر و تحول بخشید.

پرینت سه آینده و ایجاد تیم های خرد تولیدات
بخش اعظمی از قطعات یدکی منحصر به فرد در موضوع ماشین آلات، به انگیزه تقاضای نادر نمی توانند به طریق ایجاد انبوه ساخته شوند. ایجاد این تعداد از قطعات به طرز سنتی هزینه بسیار بالایی داشته و فرصت ایجاد زیاد است و چنانچه یک غلط در زمان امتحان صورت دهد، احتمالا سبب ساز ساخت ضررهای متعددی میگردد. درین راستا پرینت سه آتی قادر است مواد آیتم به کارگیری و مجال ساخت و ساز را به واحد سنجش قابل توجهی کم کند.

پرینتر دندانسازی...
ما را در سایت پرینتر دندانسازی دنبال می کنید

برچسب : پرینتر دندانسازی, نویسنده : محمد صادقی dentalprinterr بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت: 12:42